Huurregels

Geen kleine lettertjes

Wij streven ernaar om u geweldige feesten en evenementen te laten beleven met kwalitatief goed materiaal en dat tegen een heldere, eerlijke prijs. Om te voorkomen dat er te veel administratieve rompslomp aan te pas komt en dat u voor onaangename verassingen komt te staan hanteren wij een aantal huurregels. Deze regels geven duidelijkheid over wat er van ons verwacht kan worden, maar ook wat wij van u verwachten.

De Algemene Voorwaarden kunt u HIER vinden

 

Prijssetting
De prijzen op onze website zijn in euro’s weergegeven, waarbij de prijs in oranje cijfers de prijs inclusief BTW is. De prijzen van de tenten zijn inclusief opbouwen en afbreken. Het is niet mogelijk om de tenten tegen een lager tarief zelf op te zetten.

Al onze prijzen zijn exclusief transportkosten. Voor het bezorgen van een order hanteren wij een minimumbedrag van €75,- incl. btw (in huur materialen) excl transportkosten. De transportkosten berekenen wij op basis van het aantal te rijden kilometers naar het leveradres en op basis van het voertuig dat wij moeten inzetten om uw order te kunnen bezorgen. Deze transportkosten worden onderaan in de offerte/bevestiging vermeld. De transportkosten die wij u doorgeven zijn altijd voor leveren en ophalen samen. Wilt u de exacte bezorgkosten naar uw adres vooraf weten, dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.  

Al onze prijzen zijn huurprijzen voor 1 tot 3 dagen. Dit houdt in, een bezorg en ophaaldag en 1 gebruiksdag. Indien er een aanvraag wordt gedaan voor een langere huurperiode dan drie dagen, dan geldt er een hoger tarief. U kunt contact met ons opnemen voor informatie over dit tarief.
(Zondagen worden niet meegeteld)

Tenslotte kunnen wij voor bepaalde producten een borgsom vragen. Indien wij borg voor een product vragen, dan staat dit bij het desbetreffende product vermeld.

 

Bestellingen
U kunt uw bestellingen op verschillende manieren plaatsen. Dit kan via de webshop, via de mail of telefonisch. Wilt u liever uw bestelling persoonlijk met ons doorspreken? Dan bent u welkom bij ons op locatie. Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst controleert een van onze medewerkers of de aangevraagde materialen nog beschikbaar zijn. Indien dit het geval is dan krijgt u van ons een bevestiging toegezonden.

 

Offerte aanvraag
U kunt uw offerte op verschillende manieren aanvragen. Dit kan via de mail, telefonisch óf u komt langs bij ons op locatie. Zodra u een aanvraag bij ons heeft gedaan controleert een van onze medewerkers of de aangevraagde materialen nog beschikbaar zijn. Indien dit het geval is dan krijgt u van ons een offerte toegezonden. Deze offerte is altijd vrijblijvend, wat inhoudt dat er nog geen betalingsverplichting is, maar ook dat er nog geen materialen voor u gereserveerd zijn. Hiervoor dient u ons eerst een akkoord te geven op de offerte. Wanneer de materialen na het akkoord nog steeds beschikbaar zijn ontvangt u van een van onze medewerkers een definitieve bevestiging. De materialen zijn nu voor u gereserveerd. 

LET OP!: De offerte heeft een uiterste geldigheidsdatum. Indien u niet vóór het verstrijken van deze geldigheidsdatum uw akkoord heeft gegeven vervalt de offerte. U zult dan een nieuwe offerte moeten aanvragen, waarbij tussentijdse prijswijzigingen mogelijk zijn.

Order annuleren
U ontvangt via de mail een huurovereenkomst nadat u akkoord gaat met de bestelling. Mocht u de overeenkomst die u met Deguelle Party Verhuur heeft gesloten, na de bevestiging en voor het ingaan van de huurtermijn, (gedeeltelijk) niet laten doorgaan, dan hanteren wij onze annunleringsvoorwaarden:

Als u de order annuleert binnen 7 tot 5 dagen voor de levering brengen wij 20% van het huurbedrag in rekening.
Als u de order annuleert binnen 4 tot 3 dagen voor de levering brengen wij 40% van het huurbedrag in rekening.
Als u de order annuleert binnen 2 dagen voor de levering brengen wij 60% van het huurbedrag in rekening.
Als u de order annuleert op de dag van levering brengen wij 90% van het huurbedrag in rekening.
Als u de order annuleert tijdens levering brengen wij 100% van het huurbedrag in rekening.

U dient in dit geval dient Deguelle Party Verhuur schriftelijk of telefonisch in kennis te stellen van het feit, dat u de huurovereenkomst niet wenst te laten doorgaan.

Bezorgen en ophalen door Deguelle Party Verhuur
Bezorg en ophaaltijden zijn op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 16:00 uur. Bezorgen en ophalen op zaterdag is tussen 09:00 en 12:30. Bezorgen en ophalen door Deguelle Party Verhuur buiten genoemde tijden is alleen mogelijk in overleg. Daarbij worden er meerkosten in rekening gebracht wanneer u buiten genoemde tijden iets bezorgd en/of opgehaald wilt hebben. 

Voor het bezorgen van een order hanteren wij een minimumbedrag van €75,- incl. btw (in huur materialen) excl transportkosten.

De planning voor het bezorgen wordt 1 dag vooraf aan de levering gemaakt en wordt aan u doorgegeven per mail. U ontvangt een tijdsbestek van twee uur waarin de chauffeur bij u langskomt om uw materialen te bezorgen. Wij verwachten dat er binnen genoemd tijdsbestek iemand aanwezig is. Indien er niemand aanwezig is om het gehuurde in ontvangst te nemen behoudt Deguelle Party Verhuur zich het recht het gehuurde mee terug te nemen. Hierdoor ontstane kosten zijn voor rekening van de klant. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat door onvoorziene omstandigheden het wel eens kan voorkomen dat een chauffeur iets later dan het geplande tijdstip bij u op locatie arriveert.

De planning voor het ophalen van de gehuurde materialen wordt op de dag van retour zelf bekeken. Het is niet mogelijk zelf een tijdstip van ophalen door te geven. Er wordt aangegeven welk dagdeel de chauffeur bij u langskomt. Ook hierbij geldt er weer dat er iemand aanwezig dient te zijn wanneer de chauffeur bij u langskomt. De huurgoederen dienen op de retourdatum vanaf 08:30 uur klaar te staan, schoon en gesorteerd in de kratten en eventueel in een rolcontainer zoals u deze ook heeft ontvangen. (u hoeft uiteraard geen tenten of podia af te bouwen)

Voor vragen over het bezorgen of het ophalen van de goederen door Deguelle Party Verhuur kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

Locatie van afleveren
Al onze goederen worden in kratten in rolcontainers, transportkarren en of op pallets geleverd. Alle transportmiddelen blijven op de afleverlocatie achter. Wij leveren tot achter de eerste deur. Houdt u er rekening mee dat bij kiezels, trapjes of andere opstakels waar wij ons rollend materiaal niet over kunnen verplaatsen, blijven de goederen bij het opstakel achter, u dient dan zelf zorg te dragen dat de materialen hierover verplaatst worden. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer klaar te staan, gesorteerd in de juiste kratten, rolcontainer en of transportkar/pallet.

 

Zelf ophalen en retourneren
U kunt uw order ophalen en retourneren van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Op zaterdag kan dit enkel op afspraak tussen 09:30 en 13:00 uur. Wanneer u materialen zelf komt ophalen dient u ervoor te zorgen dat u over een geschikt vervoersmiddel, doeken t.b.v. bescherming van materiaal en spanbanden beschikt.

Bij retour verwachten wij dat alle materialen schoon terugkomen (tenzij aangegeven dat u gebruik wilt maken van onze afwasservice voor servies & glaswerk). Indien u materialen niet schoon inlevert zullen wij reinigingskosten in rekening brengen.

LET OP!: Koelingen, tenten, verrijdbare tapinstallaties, springkussens en cassettevloeren kunnen niet worden opgehaald, maar moeten altijd door Deguelle Party Verhuur bezorgd en opgehaald worden.

LET OP!: Bij het ophalen van het materiaal dient u het volledige huurbedrag/koopbedrag (drank en emballage) te voldoen. Tevens dient u zich te legitimeren.

 

Controle na ontvangst huurmateriaal
Al onze materialen worden door onze medewerkers gecontroleerd voordat deze de verhuur in gaan. Toch willen wij benadrukken dat u na ontvangst van het materiaal moet controleren of er gebreken, mankementen of andere klachten zijn. Indien dit het geval is dient u direct telefonisch contact op te nemen met Deguelle Party Verhuur, waarna er naar een oplossing gezocht zal worden.

Gebruik van goederen heft het recht van reclameren op. 

 

Na retour
Nadat de gehuurde materialen retour zijn worden deze gecontroleerd door een van onze medewerkers. Indien er materialen manco retour komen worden er kosten ter hoogte van de vervangingswaarde van het desbetreffende product in rekening gebracht.

Indien u servies en / of glaswerk vuil retour brengt worden er afwaskosten in rekening gebracht. Deze kosten worden bij het retourneren berekend, tenzij u van tevoren heeft aangegeven dat u gebruik wilt maken van onze afwasservice. De afwaskosten zijn in dat geval al opgenomen in uw bestelling.

 

Betaling
Het voldoen van het huurbedrag plus eventuele transportkosten kan op verschillende manieren. Zo kunt u bij ons contant, per pin of per bank betalen. Voor zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om een factuur toe te zenden. (Bij nieuwe zakelijke klanten dient bij de eerste bestelling vóóraf aan de levering betaald te worden)

Betalingsvoorwaarden:

- Op het moment van afhalen bij ons magazijn of levering bij u op locatie van de huurmaterialen dient het volledige huurbedrag te worden voldaan;
- Bij betaling per bank dient het volledige huurbedrag op de rekening van Deguelle Party Verhuur overgeschreven te zijn, twee dagen vóór het moment van levering;
- Bij betaling per bank dient u uw naam en ordernummer te vermelden;
- Het is niet altijd mogelijk om bij de chauffeur te pinnen, houdt hier rekening mee.

Betaling van drank geschiedt bij ophalen in ons magazijn volledig vooraf en bij levering bij u op locatie achteraf. Naderhand worden de kosten voor drank verrekend op basis van het verbruik. Ongeopende drank kan door Deguelle Party Verhuur retour genomen worden. Om overmatige bestellingen te voorkomen wordt voor retour genomen drank de volgende handlingskosten in rekening gebracht:

- € 2,50 per ongeopende retour gebrachte fust;
- € 0,25 per ongeopende retour gebrachte fles wijn of frisdrank;
- € 1,50 per vol geretourneerde krat bier;
- € 0,50 per vol geretourneerde six-pack. 

Betaling van propaangas voor heaters, barbecues of grills geschiedt tevens achteraf en wordt berekend op basis van verbruik.

 

Regels rondom tenten
Tenten die u bij ons huurt worden uitsluitend door onze medewerkers opgezet. Vanuit ons oogpunt op kwaliteit en veiligheid is dit een beleid waar wij aan vasthouden. Het op- en afbouwen van de tent zit dan natuurlijk ook al in de prijs inbegrepen.

Wij zetten geen tenten op over zwembaden, vijvers, tuinmeubelen, bomen, etc.
Houdt er rekening mee dat er aan twee aaneengesloten zijdes van de tent minimaal 1m vrije ruimte dient te zijn.

De locatie waar de tent moet komen te staan dient volledig vrijgemaakt te zijn vóórdat onze medewerkers bij u arriveren.

Indien u twijfelt of bepaalde tenten bij u op locatie geplaatst kunnen worden, neem dan gerust contact met ons op. Een van onze medewerkers kan u advies geven over welke tent het beste bij u geplaatst kan worden.

 

Klachten en/of vragen?
Indien u niet tevreden bent over hetgeen wij u geleverd hebben raden wij u aan om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Des te sneller u contact met ons opneemt, des te groter de kans dat wij uw probleem/klacht nog kunnen oplossen.  Contact opnemen kan zowel telefonisch (tijdens openingstijden) als per mail.

Ook wanneer u overige vragen heeft kunt u contact met ons opnemen. Een van onze medewerkers staat u graag te woord.